Anak kecil main api, terbakar hatinya yang sepi........

Airmata darah bercampur keringat

Bumi dipijak milik orang...


Idola ku

Saturday, August 29, 2009

Danaraya.com

Aku bukan nak promote benda ni kat sini, tapi saja nak share excitement nya. Aku mulanya dapat email drp kawan HR group. Tengok2, modal cuma RM5. Pikir2, what the heck. Tryla.


Hari Khamis register, bayar RM5 kat sponsor aku, pas tu SMS kat dia, dia pun activate account aku. Then aku spread email kat sesape je yang ada dlm mailing list. Tetiba, hari Jumaat ada 2 org register, bayar RM5 sorang. Tup-tup aku dah untung RM5. Tak kesah la, walaupun tak besar mana, tapi aku dpt balik RM5 + RM5 untung. Aku pun terus activatekan akaun diorang. Hopefully diorang dapat good response.


So, benda ni sebenarnya nak kena rajin jugak. Hantar je email kat sesapa, kenal ke tak kenal. Mana la tau ada yang minat. Takkan takde kot, kalau hantar kat 30 org, takkan takde 2-3 org yg sangkut.
Try la, at least something is still better than nothing, kan.

No comments: