Anak kecil main api, terbakar hatinya yang sepi........

Airmata darah bercampur keringat

Bumi dipijak milik orang...


Idola ku

Thursday, October 15, 2009

Marhaban dan Ziarah 4

Alhamdulillah, semalam, 25 syawal, berakhirla sessi marhaban dan ziarah kat tempat aku. Jalan Sejambak 12. Kiranya, marhaban perdana la ni. 3 ekor kambing tumbang. Ada yang golek, ada yang masak buat lauk korma kot, aku tak sure. tapi memang sedap.   Banyak jugak la aku bedal...  Pastu, sampai umah dah 11.30. Makan ubat batuk ngan antibiotik. 12.30 aku dah tak blh tahan ngantuk. Terus lelap dengan lenanya.... sedor-sedor tengok jam pukul 7.15 pagi. Subuh terlepas, kerja pun tak sempat. Aku sambung balik sampai 9.30. Tengahari pegi keja half day. Itu pun sebab ada ISO audit, terpaksa pegi jugak. Huiii...leh tahan penangan kambing golek ngan ubat batuk.... sampai tak keja aku sekerat hari...

No comments: