Anak kecil main api, terbakar hatinya yang sepi........

Airmata darah bercampur keringat

Bumi dipijak milik orang...


Idola ku

Wednesday, August 19, 2009

La Dolce Amira


Hmmm....drama ni baru abis semalam. Happy ending tapi ada sikit bab sedih bila Ariff mati. Agak tragik la jugak. Bila tengok gaya Amira kena serang tu, terasa jugak seramnya kalau benda cam tu berlaku depan mata.

Drama ni sebenarnya drama remaja. Tak sesuai dengan umur aku, tapi sesuai sangat dengan hati aku, sebab aku tak pernah rasa tua (hehehe...aku sedor diri sebenarnya). Anak dara aku suka tengok, so  aku tumpang tengok la sekali. Lagipun, bila tau pengarahnya Suhaimi Baba, aku pun terus la follow. Actually drama ni best, lain sikit daripada drama biasa. Angle-angle dia best. Lagipun, drama ni tak meleret-leret. Dialog simple dan location cantik.

Last, but not least, congrats Shumi. You are in your own class.

No comments: