Anak kecil main api, terbakar hatinya yang sepi........

Airmata darah bercampur keringat

Bumi dipijak milik orang...


Idola ku

Friday, August 14, 2009

Hari Jumaat 14hb Ogos 2009

Salam...

Hari Jumaat ni bermula dengan sedikit kalut. Aku bangun macam biasa. Tiba-tiba teringat anak aku ada latihan band pagi ni. Kelam kabut kejut dia bangun, suruh dia mandi dan bersiap. Tapi biasalah, dah terlewat. So aku terpaksa shoot off nak pegi keja. Last-last wife aku yg kena gi hantar. Dia masuk pun lewat sikit, takpe.

Skrg ni aku tgh siksa menanggung sakit gigi sbb gusi bengkak. Adus, kepala pun dah naik bengal sebelah. Rasa-rasa pipi dah kembung cam belon, tp aku rasa je la, tgk cermin, cam biasa je.

Ingat petang ni nak apply half day leave la, tak larat nak keja. Secondly, aku nak tido. Sbb malam ni kena jadi rukun tetangga stat kul 12 sampai kul 5 pagi. (1st time ni beb!) 

Balik ahhh....lepas semayang Jumaat, tido!!

No comments: