Anak kecil main api, terbakar hatinya yang sepi........

Airmata darah bercampur keringat

Bumi dipijak milik orang...


Idola ku

Thursday, August 13, 2009

Sekolah Ganti Deepavali

Semalam balik sekolah, anak aku tunjuk surat yang cikgu dia bagi. Hari Sabtu ni 15hb kena sekolah, menggantikan cuti Hari Deepavali. Mula2 yg sekolah menengah. Lepas tu yang sek rendah pun dapat jugak.

Aduhhhh....aku laki bini pening, sebab dah banyak buat planning untuk weekend kali ni. Weekend2 yg lepas semuanya terlepas macam tu je, sebab aku kerja. 1hb ada New Honda Circle In-house Convention kat ofis. Tapi ok lagi sebab Sabrina pun ada latihan pancaragam sekolah dia.

Minggu lepas, 8hb ada derma darah kat ofis aku jugak. So dah 2 weekend tak dapat nak implement aku punya plan, hopefully minggu ni dapatlah. Haiii...dapat pulak surat dari sekolah. Ni yang aku pening ni...

Nak sekolah ke tak ek? Nantilah, aku bincang lagi dengan isteri aku...

No comments: